هزار ترفند جدید برای داشتن یک خانه شیک و رویایی

دکوراسیونی مناسب فصل زمستان

نوع طرح، رنگ، نقش و بافت به کار رفته در دکوراسیون منزل ما، می تواند نقش بسزایی در زندگی مان داشته باشد. با توجه به این نکته می توان با ایجاد کمی تغییر در طرح و رنگ محیط خانه، دکوری مناسب هر فصل طراحی کرد. کافی است متناسب با هر فصل از سال در بخشی از دکوراسیون خانه تغیراتی ایجاد کنیم. مثلا در فصل زمستان فضای خانه باید گرم و صمیمی و القاگر آرامش به ساکنین باشد تا دور هم جمع شوند و از کنار هم بودن در این فضا لذت ببرند.


می توانید در نشیمن یا اتاق خواب ها، چند کوسن به رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی، قھوه ای، گلبھی و مسی را بر روی مبلمان و کاناپه ها قرار دهید تا به فضا گرما و صمیمیت بخشند و دکوری گرم و متفاوت با سایر فصل ها خلق کنند.

از طریق نور های زرد می توان گرمای فضای خانه را دو چندان کرد از این رو استفاده از آباژورها یا چراغ های رو میزی در اتاق ها می تواند ایده ای عالی باشد.

سعی کنید همواره خانه خود را گرم نگه دارید. برای این کار و به منظور حفظ گرمای خانه می توانید از پارچه های ضخیم و چند لایه استفاده کنید. این پارچه ها برای پرده ها، رو میزی ها و رو مبلی ها بسیار مناسب اند و موجب گرم تر شدن محیط می شوند.


ایده جالبی که برای تغییر دکور آشپزخانه کمک تان خواهد کرد این است که با به کارگیری دستگیره ، رومیزی، حوله و یا پرده ای زرد رنگ به آشپزخانه تان جانی تازه ببخشید و گرما و نور آن را متناسب با فصل زمستان کنید.

در فصل زمستان بهتر است حتما از فرش و موکت ها برای پوشش کف خانه استفاده کنید تا هم به عنوان عایق گرما عمل کنند هم احساس امنیت و آرامش را در ساکنین موجب شوند.

اگر می خواهید دکور زمستانی خانه تان فرقی اساسی با فصل های دیگر داشته باشد، می توانید دیواری که در معرض دید همگان است را با رنگ های گرمی مثل نارنجی، گلبھی، صورتی تيره و زرد، رنگ آمیزی کنید.

[ بازدید : 39 ]

[ جمعه 26 ارديبهشت 1399 ] 22:47 ] [ مونا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]