هزار ترفند جدید برای داشتن یک خانه شیک و رویایی

راهنمای خرید گل برای مناسبت های مختلف

گل یکی از بهترین هدایا برای کسانیست که دوستشان داریم و به آن ها اهمیت می دهیم. اما در هنگام خرید گل برای دیگران بهتر است مناسبت هدیه را در نظر بگیریم و گل هایی را انتخاب و خریداری کنیم که برای آن مناسبت، ایده آل باشند. چنانچه نمی دانید برای مناسبت های مختلف، چه گلی را برای دوستان و عزیزان خود بخرید، با ما همراه شوید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

برای مناسبت های مختلف چه گلی بخریم؟

1- تشکر و قدردانی: گل ها برای تشکر و قدردانی از کسی، هدیه مناسبی هستند اما به شرطی که با توجه به سلیقه، علایق، روحیات، سن و موقعیت اجتماعی او خریداری شده باشند. در این مورد معنای گل ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. گلی را به قصد تشکر خریداری کنید که نماد و سمبل عشق و دلدادگی (رز قرمز)، پاکی و صداقت (رز سفید)، دوستی و شروعی دوباره ( رز زرد)، ثروت و شانس (آلسترومریای صورتی، قرمز یا نارنجی)، شادی و مثبت اندیشی (داوودی)، زندگی طولانی و رضایت (شب بو) و زیبایی، افتخار و تحسین (میخک) باشد.

2- تولد: بهتر است به عنوان هدیه تولد گلی را بخرید که بیانگر مفاهیمی همچون خوشبختی (لیلیوم)، عشق (رز قرمز، آفتابگردان، آنتوریوم قرمز)، پاکی (رز سفید)، نشاط و شادابی (رز زرد)، محبت و وفاداری (آفتابگردان، آنتوریوم صورتی) و صمیمیت و دوستی (داوودی) باشد. همچنین اگر از رنگ مورد علاقه گیرنده هدیه اطلاع دارید، توصیه می شود گل هایی به آن رنگ بخرید. بعلاوه  برای خاص تر جلوه دادن هدیه خود می توانید به تعداد سال تولد او برایش گل بخرید و به او هدیه بدهید.

3- خواستگاری: برای خواستگاری بهتر است گل هایی را تهیه و خریداری کنید که از محبوبیت عموم مردم و ماندگاری بالایی برخوردار باشند. با این کار هم مورد پسند عروس خانم قرار می گیرند و هم مدت زمانی بیشتری خاطره شیرین روز خواستگاری را زنده نگه می دارند. گل هایی همچون رز، آنتوریوم، ارکیده، زنبق و آفتابگردان بسیار برای این مناسبت ایده آل هستند.

4- سالگرد ازدواج: گلی که به عنوان هدیه سالگرد ازدواج می خرید باید دلدادگی، ، محبت و عشق را داد بزند. درست است، باید گلی را انتخاب کنید که احساسات عمیق شما را به راحتی به همسرتان نشان دهد. رز قرمز، میخک قرمز و آلاله چنین قدرتی را دارند پس شایسته انتخاب هستند.

5- ولنتاین: برای هدیه ولنتاین خرید گل هایی توصیه می شود که سمبل عشق و محبت اند و مفاهیمی همچون خوش شانسی و عشق (رز قرمز، آنتوریوم قرمز، صد تومانی)، زیبایی و پایداری عشق (شب بوی یاسی)، جذابیت و درخشش (آلاله) و ثروت و قدرت (ارکیده) را در خود نهان داشته اند.


6- عیادت از بیمار: برای عیادت بیمار باید گلی را خریداری کنید که مطمئن باشید برای او مضر نیست و آلرژی زا نمی باشد. همچنین گل های رنگارنگ برای روحیه دادن به بیمار انتخاب عالی هستند.


7- تسلیت: می توانید برای عرض تسلیت و همدردی سبد یا تاج گلی از گل های گلایل، رز سفید، رز های تیره، ارکیده سفید، ارکیده صورتی و داوودی سفید را انتخاب و خریداری کنید که به خوبی نشان دهنده احساس اندوه و تاسف هستند.


[ بازدید : 1 ]

[ شنبه 21 اسفند 1400 ] 17:54 ] [ مونا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]