هزار ترفند جدید برای داشتن یک خانه شیک و رویایی

نکات مهمی درباره میوه و سبزیجات (بخش دوم)

1)    کلم قرمز

روشی برای ترد کردن کلم قرمز: اگر قصد دارید از کلم قرمز در سالاد خود استفاده کنید اما کلم شما سفت است و ترد نیست، می توانید کلم را خرد کنید و در ظرف حاوی آب و سرکه بریزید و بگذارید کمی بجوشد، سپس کلم ها را در آبکش ریخته و بگذارید سرد شوند خواهید دید که چگونه ترد و لذیذ می شوند. همچنین می توانید برای ترد کردن کلم، کلم های خرد شده ای را در ظرفی فلزی و در یخچال گذاشته تا ترد شوند.

2)    اسفناج

نحوه پخت اسفناج: برای پخت اسفناج باید اسفناج را پس از پختن و خرد کردن در  قابلمه ای ریخته و روی آن آب بریزید و بگذارید روی حرارت ملایم بپزد. برای اینکه اسفناج ها سریز نشوند می توانید در قابلمه ای را که از قابلمه حاوی اسفناج ها کوچک تر است روی اسفناج ها بگذارید تا به سمت بالا نیایند.

3)    هویج

جلوگیری از پلاسیده شدن هویج: سر هویج را قبل از قرار دادن آن در یخچال ببرید چراکه سر هویج رطوبت آن را گرفته و در نتیجه هویج پلاسیده می شود.

4)    گوجه فرنگی

راهی برای پوست کندن گوجه فرنگی: گوج ها را هشت ثانیه در آب جوش بگذارید و بلافاصله پس از آن، در آب سرد قرار دهید تا پوست شان به آسانی جدا شود.

5)    سیر

نحوه پوست کندن سیر: سیر را چند دقیقه در آب گرم بگذارید تا براحتی پوستش جدا شود یا با گوشت کوبی به آرامی به آن ضربه بزنید تا پوستش جدا شود.

راهی برای از بین بردن بوی سیر: اگر به خاطر بوی سیر از خوردن آن امتناع می کنید بهتر است با خیال راحت آن را بخورید سپس با ریختن کمی چای خشک در دهان خود، بوی بد آن را از بین ببرید.

[ بازدید : 25 ]

[ جمعه 27 تير 1399 ] 21:10 ] [ مونا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]