هزار ترفند جدید برای داشتن یک خانه شیک و رویایی

نکات مهمی درباره میوه و سبزیجات (بخش اول)

1)    سیب زمینی

جلوگیری از ترک خوردن سیب زمینی آب پز: اگر نمی خواهید سیب زمینی هایتان هنگام پخت ترک بردارند، کافیست که قبل از پخت، کمی روغن یا کره به پوست شان بمالید. با این کار نتنها سیب زمینی ها ترک نمی خورند بلکه خوشمزه تر هم می شوند.

رفع پلاسیدگی سیب زمینی: چنانچه به هر دلیلی سیب زمینی های شما نرم و پلاسیده شده اند کافیست آن ها را برای نیم ساعت در آب سرد قرار دهید تا دوباره سفت و تازه شوند.

روشی برای پخت سریع سیب زمینی: اگر می خواهید هرچه سریع تر سیب زمینی ها، آب پز شوند، باید شی نک تیزی در آن ها فرو کنید تا سوراخ شوند سپس آن ها را در آب از قبل جوشیده شده ای بپزید تا سریع تر آماده شوند.

روش صحیح سرخ کردن سیب زمینی: روش درست سرخ کردن سیب زمینی به این صورت است که ظرف گودی را تا نیمه پر از روغن می کنیم، اجازه می دهیم تا روغن داغ شود سپس سیب ها را در روغن می ریزیم و بدون اینکه هم بزنیم منتظر می مانیم تا طلایی شوند و روی سطح روغن شناور شوند سپس آن ها را خارج می کنیم. روغن مانده را می توان دفعه دیگر استفاده کرد.

2)    بادمجان

نحوه سرخ کردن بادمجان: ابتدا بادمجان ها را در آب نمک بگذارید سپس خوب بشورید و روی برش های آن خراشی بزنید تا به خوبی سرخ شوند. در حین سرخ کردن، مدام باید آن ها را زیر و رو کنید تا هم خوب و زود سرخ شوند هم روغن زیادی مصرف نکنند.

راهی برای پخت بادمجان ها به صورت درسته: ابتدا بادمجان ها را پوست بگیرید اما حواستان باشد که کلاهک آن را جدا نکنید. سپس به همه آن ها ازبالا تا نزدیک کلاهک برشی بدهید به طوری که دو نیم شوند ولی به واسطه کلاهک از هم جدا نشوند. سپس آن ها را در آب و نمک بگذارید تا تلخی آن ها از بین برود. پس از آن به خوبی بشورید تا شور نباشند. در پایان همه بادمجان ها را به طور عمودی و کنار هم در تابه گودی بچینید و اجازه دهید تا سرخ شوند. در این روش بادمجان پخته ما ظاهر زیبایی خواهد داشت.

[ بازدید : 37 ]

[ سه شنبه 3 تير 1399 ] 8:50 ] [ مونا ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]